God kväll lördag!

Det ska bli riktigt skönt att komma bort en vecka och bara vara. Känns som både jag och min älskade sambo behöver det efter dessa 2 hektiska veckor.
Funderar lite över hur jag skulle ha hunnit med att jobba denna sommaren för det har gått i ett sen skolan slutade. Fast det är så jag har fått dagarna att gå medans M har jobbat.

De 2 senaste veckorna har vi stressat för att få vårt sovrum relativt färdigt innan vår resa. Jag kan säga att det har gått i vågor. För 3 dagar sedan trodde vi aldrig att vi skulle bli någerlunda klara innan den 21 augusti. Det har varit en tuff renovering då både väggar och golv har bråkat med oss och självklart har det blivit lite små tjats med men det är ju precis så det ska vara när man renoverar.

Det känns härligt att kunna lämna lägenheten imorn för en veckas semester på Korfu och veta att lägenheten/sovrum ser relativt klart ut när vi kommer hem. Känns som man verkligen kan koppla av och njuta av både god mat, dricka och varandras sällskap.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0