What a day!!

Dagens träningen uteblev och istället sprang jag runt på Ullared.
Även det är träning eller??
Äntligen kan jag koppla av i soffan efter en stressig dag uppe på Ullared. Jag och M tog det väldigt lugnt där uppe men, det är alla människor som får en att känna av stressen. Så att vi tog bilen upp var ett bra beslut då bussen hem gick kl 15.

Ärligt kan jag nog säga att det inte blev några onödiga inköp. Det som fick följa emd hem var sånt som jag mer eller mindre behövde. Hittade tyvärr inga träningskläder som jag gillade och inte så mycket annat på klädfronten. Blev mycket hygienartiklar och lite annat smått och gott.

När vi stod och väntade på Boris så gick jag och Emelie och pratade lite med Morgon. Måste ju säga att han inte alls är som han framstod i TV-serien. Lite trist att TVn ger oss fel bild av personer. Morgon var riktigt trevlig och hade många frågor till oss och berättade lite själv. En riktig rolig filur det där.

Efter 30 minuter fick vi äntligen träffa Boris. Vi fick gå in bakom kulisserna och in i ett rum där han berättade lite om Gekås. Det var inget nytt som han berättade utan man visste det mest. (Läst på hemsidan). Så jag tyckte inte det var något märkvärdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0