Visa uppskattning

Lördag förmiddag, sambon sover, jag kollar igenom lite bloggar och väntar på solen ska komma fram igen.
Denna lördagen hade jag tänkt umgås hela dagen med min underbara sambo. Han får dock följa med en stund på fotboll. Inte så jätte roligt kanske men efter det har jag lite planer för resten av eftermiddagen och kvällen.

Jag känner mig som en hemsk flickvän. Han har ställt upp till 200% de senaste veckorna. Han har städat, fixat mat, diskat, tvättat och stötat mig under min stora hemtenta och jag har inte ens sagt tack eller visat min uppskattning på allt han gör och har gjort.
Så nu är det mina tur att visa gör honom hur mycket jag uppskattar allt han gör.

Nu funderar jag faktiskt att krypa ner en stund intill M innan jag ska göra mig i ordning och inleda denna lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0