gott och blandat

(PGA mitt väldigt dåliga bloggande förra veckan
kommer det nu bilder och lite annat från den veckan.)

I lördags var det riktigt härligt väder. Varmt och skönt. Så jag och M tog hundarna till Åstorp och gick en kanske inte så lång runda men det var mycket uppför så vi var ganska trötta när vi var tillbaka vid bilen igen.
Vi gick och kollade på de nybyggda husen och njöt i det härliga vårvädret. Hundarna hade fullt upp med alla nya dofter och intryck.
På väg tillbaka till bilen gick vi genom skogen och fick skåda den otroligt fina utsikten över Åstorp och långt bort mot horisonten. Det var en riktigt mysig lördag eftermiddag och det kommer bli fler sådan dagar.

Nu längtar jag efter det gröna gräset och de färgglada blommorn.
Få njuta av kvällssolen med grillning, vänner, sång och vin. En mysig och härlig kväll med dem bästa man kan tänka sig.

Imorn ska jag på studiebesök uppe på Ullared. Vi ska även få träffa Boris. Ska bli riktigt kul och intressant faktiskt.
Jag och M kör upp själv fast det går en buss upp. Känns skönt att slippa stressa där uppe och tänka på att man ska med en buss som går då och därifrån. Skönt att köra själv upp och inte behöva tänka på tider och man kan stanna var man vill på vägen.
Blir inte att jag kommer handla så mycket men, så kul att titta. Kommer kanske bli något skoj hihi.

Nu hade jag tänkt att förbereda maten till ikväll innan M kommer hem från träningen. Vill med träna ikväll men har så ont i både huvudet och i revbenen. Hoppas det försvinner till imorn.

// Kärlek Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0