Ny vecka, ny start

Morgonpromenaden avklarad och frukosten intagen. Känner mig lite hurtig. Det är trots allt bara måndag förmiddag.
Jag hoppas att jag är lika duktig imorn och resten av veckan. Ikväll blir det ännu en promenad och jag hoppas att M följer med.

Ikväll blir det nyttig kvällsmat som består av en sallad och hamburgare. Undviker brödet och makaronerna som vi ska ha till. Funderar även på om man kanske ska ha kokt ägg till med. Ja jag får se men, nyttigt ska det bli. Ska även vara duktig och börja med mellanmål och mindre portioner.

Träning kommer det bli mycket av. Många promenader och några vänder till gymmet i veckan. Några träningspass med instruktör och sen lite egen träning i själva gymmet.
Ser fram emot att lyckas med mitt nya och hälsosammare liv. Det kommer även märkas i bloggen. (Hoppas jag på). Ska iaf försöka att skriva så mycket som möjligt i bloggen om mitt nyttiga liv och mina försök att gå ner i vikt.

Nej, nu ska jag göra klart det sista innan jag ska gå bort till min praktik plats. Ska bli riktigt roligt och jag hoppas att jag får en rolig uppgift. Berättar mer om min dag när jag kommit hem.

Ha en riktig bra början på denna vecka och
tänk att den kan bara bli bättre!


Kärlek Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0