Veckan som gått

Denna veckan som gått har jag och M bott hemma hos mina föräldrar. Vi har passat hundarna och föräldrarna mina har passat världens sötaste och goaste baby A. Längtar till början av maj då de kommer ner och jag får gosa och mysa med mosters lilla tös.

Så denna veckan har jag eller vi hunnit med en hel del. Söndag, måndag och tisdag förberede jag mig inför min  redovisning och på onsdag var jag i skolan hela dagen. Älski var hemma och busade med hundarna. Hade inte klarat denna veckan utan honom.
På onsdag kväll bakade jag grekiskt lantbröd och Anna kom och smakade på mitt bröd. I torsdags bakade jag igen men, då blev det ca 60 kanelbullar. Snacka om att vara flitig. :)
Idag hade jag planerat att göra en mys dag nere Skäralid tillsammans med min Älski men vädergudarna ville annat. Så det blev film i soffan istället.

Nu hade jag tänkt mysa i soffan med min underbara pojkvän. Imorn börjar ett hälsosammare liv och jag börjar morgonen med en runda i löparskorna. Sen blir det första praktik dagen imorn. Ska bli riktigt spännande och jag ser fram emot det.

Ciao Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0