Hectic days and many thoughts

Jag önskar att det fanns mer än 24 timmar på ett dygn!

Jag skojar inte om jag säger att jag har pluggat 15 timmar om dygnet. Vi har haft riktigt mycket i skolan och jag har haft en stor "hemtenta" som jag har lagt all min kraft på. Samtidigt så har jag haft andra uppgifter. De har inte varit så stora men krångliga.

Förra lördagen (26/3) var vi uppe i Göteborg på TURmässan. Det var en trevlig och rolig dag. Besökte bland annat Rosa Bussarnas moneter. De hade två av sina bussar inne på mässan som man fick gå in och titta i. Fick även lite information om deras resor. Det fanns mycket intressant på mässan och jag vill gärna åka dit nästa år med.
På onsdag (6/4) åker vi på studiebesök till Ullared. Ska träffa Boris och få reda på lite om Ullared och att det är Sveriges största turistattraktion.

Måndag förmiddag börjar jag på min praktikplats. Ska bli riktigt roligt och jag är säker på att jag kommer få mycket nya och givande erfarenheter under min tid där. Jag hoppas även att det kan leda någonstans. I vilket fall som helst så kommer det bli väldigt spännande och jag är säker på att jag kommer få någon rolig uppgift.

Detta inlägg blev bara en massa skola och plugg men imorn kommer ett nytt inlägg med massvis med bilder. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll. Själv tänkte jag krama och pussa på min underbara pojkvän.

See ya // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0