"Bara ett klick ifrån"

Ibland önskar jag att jag hade ett par guldbyxor. Ni vet ett par sådan byxor som pojken har i SVT;s serie "Pojken med guldbyxorn". Tänk att bara kunna stoppa ner hand i fickan och dra upp sedel efter sedel efter sedel.

Chloe Blouse SEK 499, Cover - NELLY.COM


Har hittat massvis med snygga kläder som jag bara VILL HA, ute på nätet. Det är såå enkelt att bara genom ett klicka, klicka hem alla snygga toppar, klänningar, byxor och skor osv.
Speciellt nu när våren är här och sommaren börjar närma sig vill man ju förnya garderoben och få in lite snygga och somriga kläder.
Jag har lagt 3 plagg i min shoppingbag på Nelly som jag verkligen vill klicka hem. Toppen här bredvid är inte med i min shoppingbag men, är riktigt sugen på att klicka hem den med. Den Är riktigt snygg och hade nog varit snygg till ett par svart shorts eller varför inte ett par ljusa byxor.

 

DLienz T-shirt SEK 269, Mango - NELLY.COMenna toppen till vänster kommer bli riktigt snygg i sommar och den vill jag verkligen ha. Både snygg till vardag som till fest.
Nu är bara den svåra frågan kvar: Ska jag eller ska jag inte klicka hem kläderna jag har i min shoppingbag.

Hmm... Jag får fundera på detta några timmar. Nu ska jag bort till praktiken och kopiera ritningar och sen ska jag bort till campen och fixa med lite saker.

Ni får ha en härlig dag, det ska jag försöka ha trots det tråkiga vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0