Upp tidigt

Igår var jag riktigt arg på mig själv då jag inte orkade gå upp för att ta en powerwalk innan jag gick till praktiken. Mådde faktiskt riktigt dåligt av att jag inte kunde tvinga mig ut igår morse.

Imorse ringde klockan och efter lite peppande av M så fick jag med mig både honom och mig ut på en 30 minuter powerwalk. Egentligen ska man helst gå i 45 minuter i rask takt (vad jag har läst) men, det är ju bättre med 30 minuter än hoppa över morgon promenaden.

Frukost blev 2 rostade mackor och 2 kokta ägg. Var lite dum och tog vatten istället för ett glas juice. Sen blir det mellanmål bestående av ett äpple. Vad det blir till lunch idag är jag lite osäker med då vi ska köra upp till Ullared för studiebesök med klassen. Så vi får se vad den övriga kosten består av idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0