Nyttig frukost

Jag måste ge mig själv lite beröm. Har försökt stå emot de flesta sötsaker och jag tycker att jag har lyckats ganska så bra. Har tyvärr fått ner en kanelbulle eller 2. Visst kändes det en aning tufft att gå förbi allt godis och andra godsaker igår på Gekås men jag stod emot frestelsen och köpte inget sånt med mig hem.

Imorse beståd frukosten av 2 kiwi, 2 kokta ägg och ett glas apelsinjuice. Känner mig inte alls lika hungrig som jag har gjort innan vilket känns väldigt skönt. Snart är det dags för lite mellanmål och självklart är det bara vatten som dricks. Har ni några tips att ge mig eller bara vill peppa mig lite så skriv ett litet medelanden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0