I love the weather <3

Söndag morgon och power walken är avklarad. Nu väntar en god frukost bestående av 2 kokta ägg och melon (tror jag att det blir idag). Funderar på om jag ska överraska en sovande pojkvän med frukost på sängen. Tycker faktiskt han förtjänar det efter att ha jobbat hela natten.

Idag har jag planerat in att vi ska spendera dagen nere i Skäralid. Gå en lång och jobbig runda och sen sätta oss nere vi restaurangen och njuta av solen.
Det är ju äntligen vår ute så varför inte andas in den härliga och underbara doften av vårluft. Där är säkert mycket folk nere men, det är bara kul.

Nu ska jag springa ut och handla till pojken min.

Have a great day in the sun // Kärlek Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0