Utomhus bio

IKEA i Helsingborg invigdes i början av denna månaden. Redan kvällen innan började de lite smått genom att bjuda på utomhus bio. Mellan 21:00 - 09:00 visades 4 filmer och på morgonen bjöd de även på frukost.

Kvällen bjöd på dessa filmer:
  • Mamma Mia
  • Farsan
  • New Moon
  • Batman
Jag och Saffran packade min lilla bil full med 2 tjocka dun täcken, 4 kuddar, en stor filt och massa snacks och dricka. Till en början hade vi kanske inte världens bästa plats på parkeringen men under nattens gång försvann bilarna efter hand och vi hittade bättre och bättre platser.

Det blev en väldigt trevlig och rolig natt på IKEAS parkering. Dock hade jag nog gjort mer reklam för det och sen fattades det toaletter och kanske något man kunde äta förutom snacks på natten.
Kom hem tidigt på onsdag morgon. Var inte ens lönt för mig att krypa ner under täcket. Det var inte långt kvar till klockan skulle ringa och jag skulle göra mig iordning för skolan.


 

Nu är det dax för mig att krypa ner under täcket. Det är skola imorn och jag måste vara pigg!!

God natt och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0