Bloggen har gått i ide

Jag känner mig hemsk, fruktansvärd och väldigt dålig men, jag är väldigt väldigt ledsen över den dåliga uppdateringen. Det är många bollar i luften nu så hinenr knappt med mig själv längre.
Det är skola, praktik, plugg och ännu mer plugg. Upptäckt idag att det var evigheter sen jag städade så fick ta ett ordentligt ryck i min lilla lägenhet. Passade även på att tvätta x-antal maskiner med tvätt.

Så nu sitter jag här hemma i min lägenhet för en gång skull och tittar på lite tv. Fast har ganska mycket företagsekonomi som jag borde ta tag i.

Ska försöka hinna lägga upp lite bilder imorn. Har ju blivit en del den senaste tiden. Har varit och gosat med min lilla söta systerdotter, varit på barndop och haft en riktigt trevlig och väldigt rolig helg i vår huvudstad. Hoppas det blir en resa upp till Stockholm snart igen. Vill inte missa för mycket av baby A;s utveckling och framsteg.

Bjuder på denna bilden så länge. Den är tagen på väg upp till Stockholm. Vid Brahehus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0