Umgäng = lycka

Behövs inte så mycket för att man

ska känna sig lycklig!

 

Det finns inget som är så roligt som att umgås med familj och vänner. En grå och tråkig dag förvandlas snabbt till en dag med mycket skratt. Att det på en liten "shoppingtur" kan hända så mycket galna saker som det gjorde för oss i lördags är bara så härligt.

Bella bus gjorde allt för att få köra på mig med polis bilen.

Lyckades hon? Det vet bara vi som var delaktiga ;)

 

Ibland stöter man på en del underliga eller underbara personer när man är ute på galenskap. På vårt lilla äventyr träffade på en riktigt underbar person. Han fick oss att skratta och gav även lilla Bella Bus ballonger. Det behövs inte alls mycket för att göra ett barn glad. Inte mig heller, hihi.


Undra vem som gömmer sig här bakom??

Jag vet, Jag vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0