Livet är bra konstigt :)

Allt som händer har en mening.

Med en sådan bra start på denna helgen krävdes det ett minst lika perfekt slut.
Har haft en riktigt härlig och oförglömlig helg. Ni vet en sådan helg som man önskade att man hade jämt. En helg som man gärna gör om flera gånger och som man aldrig vill glömma.

Jag tror mer och mer att det finns en meningen med allt som händer. Om jag inte hade gjort så eller sagt det så hade kanske inte det hänt? Hade jag gjort saker och ting annorlunda hade det kanske inte fått samma slut? Ja, frågorna är många men jag tror inte man ska tänka på det så. Då slutar det bara i en ond cirkel och man tänker mer och mer på vad man gör och säger. Fast det händer något plötsligt och tråkigt så kanske det har något positivt med sig ändå.

Jag kan bara berätta hur glad jag är. Jag har börjat uppskatta det jag har och tänker inte så mycket på det jag inte har. Jag kan inte begära att saker och ting var annorlunda. Jag är lycklig och omgiven av underbara vänner och en underbar familj. Det finns faktiskt inte så mycket annat som jag behöver i mitt liv just nu. Sen vad framtiden vill att jag ska ha det får jag ta som det kommer.

Så njut av livet. Du lever bara en gång.
Våga ta risker och ha kul!


Det är dags för mig att stänga ner datorn och lägga skolböckerna åt sidan för att försöka sova. Imorn väntar en ny dag och en helt ny vecka med nya äventyr, nya lärdomar och nya bekantskaper.
Sov gott och dröm sött alla min underbara läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0