Börjar få framförhållande gällande studier

Tisdag kväll och jag är riktigt trött i huvudet. Hade gärna lagt ifrån mig böckerna och krupit upp i soffan. Hade ju inte sagt nej till att få varma kramar heller. Men men man kan inte få allt och jag ska inte begära för mycket heller. Istället har jag tänt levande ljus i hela lgh, hällt upp ett stort glas vatten och har sällskap av både datorn och böckerna. Tänkte vara lite smart och försöka göra så mycket som möjligt av nästa veckas arbeten.

 

Snart har jag en ytterligare en tenta fast i turism. Är jag då lite smart så börjar jag att kolla igenom det redan nu men svårt att veta vad det är jag ska kunna. Samtidigt som det vore bra att kunna de mesta i ämnet. Vi börjar även nya kurser nästa vecka. Ska bli spännande och se vad vi får lära oss på dem.

 

Håller tummarna på att jag har tid att träffa K med nästa vecka. Det vill säga om även K har tid. Annars får vi ta oss tid tycker jag.

 

Får återgå till mina studier så jag iaf blir klar med en uppgift.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0