Många bollar...

Ja, jag vet att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera här inne.

Jag börjar undra hur storbloggarna hinner med att blogg som att man ofta läser om hur mycket de har att göra. För min del tar skolan väldigt mycket tid just nu. Är det inte den så finns det alltid några andra projekt som jag måste ordna. Jag har inte alls mycket fritid där jag bara kan ta det lugnt och andas men jag trivs med att ha det så. Samtidigt som jag ibland önskar att jag bara kunde släppa allt och krypa ihop under en filt i soffan till en bra film.

 

Som det ser ut just nu har jag skola 3 dagar i veckan och praktik 2 dagar. Jag jobbar hårt för att uppnå mina mål och låter inte mycket stå iväg för det. På kvällarna har jag tagit tag i min träning igen och jag tycker det är riktigt kul. Jag har tjejer som peppar och motiverar mig men främst av allt har jag viljan och stöd från underbara människor.

 

Jag är tacksam för det jag har och för dem så står mig nära i vått och torrt. Fast min tid inte alltid räcker till så vet jag att ni finns bakom mig.

 

Inte ofta man hinner vila en stund på eftermiddagen men,
om tillfället ges så tackar inte jag nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0