Trött men, på ett bra sätt

Nytt gym och helt nya förutsättningar!

Äntligen har jag tagit tag i min träning igen och det känns riktigt skönt. Har börjat träna på ett annat gym som passar mig bättre. Jag vet inte hur ni är men jag är en person som tränar bäst i grupp. Då Jag känner mig mer motiverad och det hela blir som en tävling. Som att jag är en tävlingsmänniska och älskar att vinna ställer jag högre krav på mig själv och vägrar att ge upp.

Ikväll blev det step. En träningsform som jag aldrig har prövat men jag är glad att jag gjorde det. Min koordination är inte det bästa och inte min kondition heller. Så detta är nog något som jag kommer prova flera gånger. För jag tänker verkligen inte ge upp.
Imorn tar jag en vilodag för att på måndag orka med ett pass magstark. Det ser jag fram emot.




Kommentarer
Postat av: Josefin

Gött att du har kommit igång med träningen! Det är riktigt skönt!!

2010-10-12 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0