Vad är det som spökar??

Ska snart bege mig till Stadium och praktik. För en gång skull känner jag mig inte ett dugg stressad. Har hunnit med att göra lite magövning, duschat och sitter nu färdig för att sätta mig i bilen för att köra. Eller nja... borde ta på mig lite andra kläder först kanske.

Igår fick jag börja göra en skiss på ett arbete som jag ska göra i den nya kursen. Känns så underbart att ha fått något att göra igen. Ser verkligen fram emot dagen då hela arbetet ska redovisas inför klassen. Vet tyvärr inte hur stort jag ska göra arbetet men jag siktar som vanligt högt och gör hellre förstort än för litet.

Oj jag måste berätta om de konstiga ljuden man hör i detta huset på nätterna. Det är precis som det är en stor jätte som går i trapphuset. 3 dagar i rad när jag har vaknat har det varit stora damm korn på min tv. Det är faktiskt lite kusligt.

Klockan tickar och jag har lite till att göra. Inget viktigt bara saker som är skönt att ha gjorde när man kommer hem ikväll.

Ha en riktg toppen dag min vänner!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har också massa konstiga ljud här i min lya. Tv:n sätts igång mitt i natten på MTV så jag håller på att bajja ner hela sängen. 2 gånger har det hänt och jag brukar inte ena kolla MTV.



Det låter som om något trilla. Jag hör en duns, men hittar inget som trillat...



Fick höra härom dagen att här jobbade en långhårig man med käpp när här var ett svinastall. Han är här hos mig, men vill mig inget ont så jag antar att det är han som vill ge lite ljud ifrån sig...



Hoppas allt är bra med dig //kram kram

2010-11-19 @ 00:11:16
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Linda Hallberg

Usch det låter riktigt kusligt. Jag hade aldrig kunnat bo i din lgh. Hade fått spel och inte vågat vara där ensam.



Skönt att man inte vill dig något ont. Han kanske vaktar dig från allt annat som händer runt omkring. Han vill tydligen att du ska veta att han är där.



Ja allt är bra här. Lite lite att göra om dagarna bara men så kan det vara ibland. Hoppas allt är bra med dig med :) // kramar

2010-11-19 @ 07:10:16
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0