gott & blandat

Oj oj det händer verkligen mycket i mitt liv just nu. Hinner knappt med mitt liv själv så jag begär inte heller att någon annan ska göra det.

Skolan: Har ganska mycket att göra i skolan just nu men jag trivs och tycker det är riktigt roligt. Med mitt val av utbildningar har jag verkligen valt rätt. Efter många års velande kring olika yrken har jag äntligen hittat mitt kall och jag ångrar inte att jag sökte in. Jag är på god väg att uppfylla en gammal barnsdoms dröm.

Fritid: Ja det är inte mycket fritid jag har men som ni kanske förstår så trivs jag väldigt bra. Har lite dåligt samvete för att jag inte hinner umgås med mina vänner men de vet hur mycket denna utbildningen betyder för mig så jag tror att de förstår.

Träning: Får erkänna att det inte har blivit så mycket med träningen de senaste veckorna. Först hade jag riktigt mycket i skolan samt "Kycklingbollen" och denna veckan har jag varit sjuk så har inte velat träna så mycket. Längtar att få ta tag i min träning på riktigt igen. Just nu känner jag mig riktigt lat och otränad trots att det har sina orsakaer att jag inte har tränat.


Nej, nu väntar sängen för mig. Ska bli riktigt skönt att få krypa ner under täcket och sova. Hoppas jag inte vaknar på tok för tidigt. Sov gott alla söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0