pressar mig själv till max

Har varit på mitt första men absolut inte sista Indoorwalking pass. De första 10 minuterna var riktigt tuffa men efter det kom man in i dit och jag vägrade ge upp. Har jag ställt in mig på att jag ska klara av något så ska jag det och jag vägrar att ge upp.

Nu har jag även satt upp ett mål med min träning eller det är mer ett delmål men jag tänker göra allt som krävs för att jag ska nå upp till mina mål.
Nu blir det dock några dagars vila men nästa vecka är jag igång igen.

Dagen försvann fort som vanligt och jag tänkte faktiskt krypa ner under täcket nu så jag orkar med både praktik och bus med systerdottern.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad fin din blogg har blivit =)



Kram på dig <3

2010-11-25 @ 23:44:09
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0