Ge dig själv en utmaning

Äntligen har motivationen till träningen hitta tillbaka till mig. Den har varit    lite försvunnen de senaste veckorna men, nu är den tillbaka och jag är redo för nya tag!

Igår direkt efter skolan åkte jag direkt till gymmet för att få lite tips på olika övningar och få tillbaka min motivation att ta mig till gymmet och inte bara köra olika pass.
Tror att motivationen till att träna inne på gymmet har varit försvunnen för att jag inte vet riktigt hur och vad jag ska träna för bästa resultat. Efter att ha fått lite tips om olika övningar av Frida längtar jag efter att få svettas på gymmet.

Igår körde jag 30 minuter indoorwalking, 15*3 ryggresningar och 20*3 insida lår. Det kändes riktigt skönt. Att jag orkade 30 minter indoorwalking förvånade mig riktigt. Innan orkade jag knappt med 1 min så igår peppade och utmande jag mig själv på att klara av de 30 min.

Jag verkligen storm trivs på mitt nya gym. Personalen peppar en till max och det känns riktigt roligt att gå dit. Ikväll står det magstark på schemat och jag ser verkligen fram emot det. Ska försöka att hinna med att träna lite kondition innan passet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan linda jag glömde ju ditt efternamn :) adda mig på facebook istället :) Amanda Petersson!

2010-11-25 @ 08:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0