Underbart med kalla öron ;)

Åhh vad det är mysigt med snö!!! Det är som ett vitt fluffigt täcke som täcker den kalla marken.

Jag älskar vintern speciellt om det ligger massor av snö på marken. Jag kan lägga mig ner och köra snö änglar eller varför inte ha ett roligt och galet snöbollskrig med sina nära och kära.

Längtar efter en termos fylld med varm choklad, några kanel bullar och åka ut till en sjö för att åka skridskor. Så mysigt.

 

 

Fick ett oväntat besök på praktiken idag som gjorde mig väldigt glad. Jag fick ett leende på läpparna och efter en liten men väldigt värdefull överraskning blev leendet bara större.

Tack så jätte mycket, Underbarast!

Nu kan jag ge mig ut i löparskorna även när öronen fryser.

Everest Alpine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0