RASTLÖS!!!!

Vill inte vara hemma. Vill vara i skolan och flumma!!

Usch så trist det är att sitta hemma. Jag vill flumma runt i skolan med mina söta klasskompisar. Vet inte alls vad jag ska göra för att få tiden att gå idag.
Började morgonen med en runda i löparskorna och snart ska jag bege mig till Syo för att lämna in min ansökan till skolan eller komplettera den rättare sagt.

Hmm... Vad ska jag göra sen?
Funderar på om jag skulle ta tåget in till stan och fixa med mitt jojo kort som för övrigt bara gäller idag med. Vad ska jag mer hitta på idag. En promenad får det bli och sen ska jag plugga lite turism.

Nej, nu är det dags att ta tag i denna dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0