En liten present

Tänk vad tiden den går fort.


Vart tar tiden vägen egentligen? Det är redan mitten av november och innan vi vet ordet av det så knackar tomten på dörren. Känns som om det vore igår sen man satt där vid bordet och åt en massa julmat.

På onsdag är det 6 månader sen min underbara och söta systerdotter fick se världen. Hon är verkligen mosters lilla charmtroll och jag önskar att jag fick träffa henne oftare. De utvecklas och förändras så himla fort. Det är alltid lika spännande att träffa henne.

Nu har jag inte träffat eller sett henne på 2 månader och jag ser verkligen fram emot att få krama om henne och pussa på henne.
Ska bli så mysigt att få busa och gosa med henne. Hon ska även få en liten 6-månaders present av moster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0