Ny design

Jag kände att det var på tiden att byta utseendet här på bloggen. Denna gången ville jag även försöka göra designen själv. Förra designen gjorde Sessan till mig och jag blev riktigt nöjd med den. Enkel design som passade bra in just då. Nu har jag haft den designen i snart 2 år och man tröttnar ju lite efter ett tag. (Vilket är vanligt).

 

Jag är lite stolt över att jag lyckades att göra min egna design på bloggen. Jag ville fortfarande ha ett enkelt och stilrent utseende. Samtidigt ville jag att den skulle se lite gladare ut och ha mer färg.

Jag blev riktigt nöjd med resultatet men, jag kommer nog fortsätta göra lite små ändringar till jag är helt nöjd.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0