Sockervadd??

Tänk er en vårdag och du tillsammans med några vänner har träffats för att ta en fika i parken. Ni lägger er ner på gräset och kollar upp bland molnen. Snabbt börjar fantasin komma och molnen börjar lika alla möjliga saker och människor. Ni märker hur fort molnen rör sig och ni önskar att ni befann er där upp och hoppade bland dem.

Molnen ser ut som bomulls tussar eller som min söta lilla Thilda sa; sockervadd. Hon vill lära sig flyga så hon kan flyga upp till molnen för att smaka om de smakar sockervadd.
Barn har väldigt bra och livlig fantasi. Thilda är tjej som ofta befinner sig i hennes egna lilla fantasi värld. Den där underbara världen som alla vill vara i.

Ikväll möttes jag av en otrolig himmel. Det var riktigt härligt att se alla de varma färgerna som lyste upp himlen. Det var svårt att slita ögonen från den och jag kunde kolla hur länge som helst.
Just en sådan kväll hade jag velat spendera tillsammans med underbara vänner, en gitarr och självklart en gnastrande brasa på stranden.

Härlig Känsla!!

Denna härliga bild är tagen av min söta vän Anna.

Kommentarer
Postat av: malin lyngshede

härligt o höra deras fantasier!! :-)

2010-05-12 @ 19:37:06
URL: http://malinlyngshede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0