Härliga minnen

Håret ska fixas, sminket ska på plats och sist men inte minst så ska den perfekta balklänningen hittas. Allt ska vara perfekt inför den stundande student balen.

 

Jag kommer ihåg förberedelserna och student balen som den var igår.

En lördag förmiddag åkte jag och mamma upp till Halmstad för att leta upp den perfekta klänningen. Det dröjde inte länge förrän jag hittade den perfekta klänningen. Den var inte som jag hade tänkte mig från början men när jag såg den och provade den som var jag kär.

Håret fixade min favorit frisör Sia till mig. Hon vet precis hur jag vill ha det och jag går alltid där ifrån nöjd. Så även denna gången. Jag ville ha en väldigt enkel och fin frisyr. Sia fixade det snabbt och piffade upp den extra med en blomma.

 

Vem min baldejt skulle bli var väldigt enkelt. Det var inget snack om den saken. Vi hade inte ens pratat med varandra utan vi tog det som en självklarhet. Vi är barndomsvänner och vi behöver inte träffas för att veta hur den andra mår mm.

Balen ägde rum på Grand i Mölle och vi åkte dit med stil givetvis. Maten var sådär men, sällskapet och stämningen var på topp. "Onka" min dejt bjöd på drinkar och var utgullig hela kvällen. Under kvällens gång gick vi ut på terassen för att prata. Han var orolig att när vi väl hade tagit studenten så skulle vi tappa kontakten. Jag hörde hur han försökte hålla tillbaka tårarna.

 

Det var en helt otrolig kväll och natt

som jag gärna hade velat uppleva igen!

 

Älskar denna bilden. Synd bara att mitt leende ser lite konstigt ut.

 

 

Jag tillsammans med min snygga vän Andreas.

Kommentarer
Postat av: malin lyngshede

wow, vad snygga ni var!!! ur snygg klänning!!! :-)

2010-05-06 @ 07:28:57
URL: http://malinlyngshede.blogg.se/
Postat av: Linda Hallberg

Ja jag gillar med klänningen otroligt mycket. Vill bara använda den igen. En gång känns på tog för mycket.

2010-05-06 @ 08:43:04
URL: http://lind1s.blogg.se/
Postat av: Anneli

Gud så fin du är här <3

2010-06-16 @ 20:01:57
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Linda Hallberg

Tack så jätte mycket Anneli. Det var 5 år sedan jag fick vara så så fin :)

2010-06-16 @ 23:08:37
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0