Uppdatering

Fick lite klagomål idag av Johanna. Hon tyckte jag var dålig på att uppdatera men ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning om vad hon pratar om. Tycker jag är ganska då duktig på att uppdatera.

Så lite uppdatering av min helg kan jag bjuda på.

  • I fredags var det Helsingborg som gällde. Det blev en ny frisyr och lite shopping tillsammans med mamma. Alltid lika mysigt med mor och dotter dag. Upptäckt en litenv marknad där det var mest mat från olika länder. Vi köpte massor av goda (och dyra) oliver. Kvällen bjöd på familjekväll med bror, mamma och pappa. En fredag med familjen Hallberg!!
  • Lördagen bjöd på festligheter. Party humöret var inte direkt på topp när jag vaknade men under dagen tittade solen fram. Party humöret var på topp och jag hade såå sjukt roligt med min söta lilla Anna. Minnesluckorna denna kväll är många och blåmärken desto fler. Vet att jag slog en kullerbytta på Annas golv och fick en del blåmärken men alla de andra blåmärken som jag har då?? Kan någon snäll söt själ berätta för mig vad som hände i lördags? Roligt hade jag iaf och det är det som räknas eller hur? Det blev en riktig kanon kväll tillsammans med mångha underbara vänner.
  • Söndagen var man en aning seg startade. Som vanligt mådde jag hur bra som helst men hade inte fått så mycket sömn som jag borde haft. Det blev en relativ lugn söndag. En tur in till Elgiganten för att hämta min telefon som redan var klar och sen handla lite. Mamma fick en fin blomma och god middag på kvällen av mig och Rogge. Vi är så snäll mot vår mamma.

Nej, om man kanske skulle vara duktig och lägga in alla kläder så man kan hitta sängen. Förstår inte hur jag kan ha så mycket kläder men ändå hittar jag inget att ha på mig varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0