Fridfulla Skäralid

Körde upp på Kopparhatten tidigare ikväll. Där är såå otroligt vackert denna årstiden. Förra gången jag var där uppe var allt täckt av ett tjockt vitt täcke. Ni var det grönt och skönt. Jag slapp att frysa och i stället för att ta på mig mer kläder kunde jag ta av mig en tröja.

Längtar efter en varm sommar dag då man kan packa picknick korgen och cykla ut till Skäralid för att spendera dagen och kvällen med underbara människor. Vilket vi har sagt nu i 2 års tid men tredje gången gilt eller vad brukar man säga?



När man är uppe på Kopparhatten är det precis som man låter fantasin flöda och man drömmer sig bort. Detta är ett riktigt bra ställe att koppla av på och koppla bort verkligheten och bara leva i nuet. Låta alla måsten och borde försvinna för en stund och bara njuta av tillvaron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0