Lathet vs flitig

Varför är man orklös under vissa perioder?

Jag känner att under de 2 senaste månaderna har jag inte alls haft någon ork till att träna. Jag har inte haft någon motivation till verken löpträning eller styrketräning.

Beror det på lathet eller något annat?

Denna veckan har jag känt mig väldigt motiverad. Motiverad till att göra saker och ting. Har varit duktig och hjälpt min söta far i trädgården och sen har jag varit ute och gått en hel del. Det har även blivit några situps på bollen. Jag hoppas jag inte blir av med motivationen igen. För det är skönt att träna och jag behöver det. Trots att en dag på stranden känns avlägsen så får jag träna för min egna skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0