den där John Blund!

Måndagen blev som förväntat - Kanon!

Känner att jag är på rätt väg i livet. Jag försöker tänka och se det positiva med livet. Det är inte alltid så enkelt men jag försöker och det är det som räknas.

Jag har verkligen haft att göra idag och det är det jag mår bäst av. Först blev det en riktig och skön lång promenad i raskt tempo. Det var riktigt härligt väder att promenera i. Får hoppas att vädret imorn är likadant så jag kan gå en lika lång runda (gör absolut inget om den blir längre).
Har även hunnit med ett möte som gick mot mina förväntningar väldigt bra. Ska bli spännande och se hur det går. Sen körde pappa och jag akut till Elgiganten så jag kunde lämna in min Ipod och min urdåliga mobil. Sämsta som jag någonsin haft. Håller tummarna på att pappa går med på ett byte så jag kan få en ny.
Det blev inte bara ett möte idag fick klämma in ett kiosk möte med Anna med ikväll.

Känner hur John Blund kastar sand i mina ögonen så det kanske är bäst att lyssna på honom. Annars somnar jag nog i bloggen haha.

God natt mina vänner och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0