Det är inte svårt bara viljan finns

Jag tror på små ändringar som till slut blir stora ändringar!

Att ändringar i livet är bra är säkert ingen som har missat. Frågan är bara hur stora ändringar man är villig och vågar göra? Själv tycker jag att de små ändringarna är enklare. Så som en ny frisyr eller en nya rutin.
Mitt liv ser nästan likadant som det gjorde när jag var 18. Det jag menar att jag har samma frisyr och vanor som jag hade då. Det känns lite som att jag står och stampar på samma ställe utan att gå om någonstans. Jag måste våga släppa det förflutna och ta ett nytt steg här i livet.

Vad det innebär det vet jag inte men att göra små ändringar ser jag som något positivt. Det är inte bara bra för mig själv utan jag tror även att alla min närhet hade gillat det. Jag måste bara våga släppa taget. Taget om det säkrar och trygga. Göra hål på min bubbla som jag har här. Våga att ta flera chanser här i livet och sluta se negativt på livet.

Vad det är för små ändringar som jag ska försöka göra tänker jag hålla för mig själv. Fast lyckas jag och det blir som jag vill så lär ni märka det. Så nu ska jag sluta upp att vara så kräsen och feg och istället njuta av det som livet erbjuder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså du, börja plugga! fatta vad ditt liv skulle ändras, jag tror att du skulle gilla det jättemycket! det behöver ju inte vara ett program utan en kurs. Men program e ju alltid lättare eftersom man får fler kompisar o sådär. Tror att du skulle trivas som fisken i vattnet :)

2010-05-20 @ 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0