Yngre generationen tar över

Söndag morgonen började riktigt bra.  Det blev frukost med 2 underbara människor - Susse Tuss och Anton. Solen sken ett tag innan den ville gömma sig bakom lite moln. Anton busade medans vi satt och njöt i solen.
På vägen hem gick vi inom brandstationen där Anton fick titta på brandbilen. Han blev extra glad när an fick åka en runda runt kvarteret. Haha så söt han är. Ska man bli brandman så måste man även kolla runt inne i brandstationen och prov en riktig hjälm.
Jag börjar se en riktig tuff brandman i honom redan.


Anton fick prova Rogges nya förmans hjälm. Hihi.
Nu väntar en tur tillsammans med Rogge i den nya brandbilen
för Anton.

Klockan är snart 12 och jag har inga planer för denna dagen. Tror jag ska sätta mig till rätta och läsa min bok. Vill läsa klart den nu så jag kan börja på nästa.

Försöker uppdatera mer under dagen. Ha en bra dag så länge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0