Onsdags mys

Mumsar på årets första svenska jordgubbar. Dock är de odlade i växthus men de smakar nästan lika gott för det. Till jordgubbarna dricker jag självklart ett glas vin. Det ända som fattas ikväll är sällskapet men jag känner mig väldigt nöjd ändån.

Man kan nästan tro att jag har något nytt att fira men så är det inte. Jag kände bara för att lyxa till det lite extra ikväll. Tyckte jag förtjänade det ikväll. Inte så ofta man skämmer bort sig själv som man borde. Ska försöka ha iaf en dag i veckan där jag tar hand om mig själv och har en riktigt mysig och härlig kväll. Något gott att äta, ett bad och en bra film räcker för att jag ska bli nöjd.

Skånska jordgubbar (Ödåkra)

Var bara tvungen att föreviga årets första tugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0