17 maj 2010

Denna veckan har börjat riktigt bra och jag hoppas den fortsätter så här. Behöver verkligen positiva besked denna veckan.

 

Som sagt har jag haft en riktigt bra måndag trots ett missförstånd. Jag har tänkt positivt och agerat positivt och det är precis så som jag ska fortsätta (och försöka) göra denna veckan.

17 maj idag och sommaren börjar närma sig (iaf på vissa ställen). En speciell dag för våra norrmän och nu även för mig. Jag kan fortfarande inte tro att det är sant. Är nog lite chockad fortfarande. Fast jag är så otroligt glad över dagens händelser och jag tror att det kommer ta ett tag innan jag hinner vänja mig vid tanken.

 

Ett glas skumpa att skåla med är aldrig fel.

Det stod grillat med klyft potatis. Bearnaise sås och sallad
på kvällens meny.

Kvällen avslutas med stil. Sol nedgången över gamla F5.



Nu hade jag tänkt att avsluta denna måndag med att krypa ner under en filt (är inte alls trött) och läsa min bok. Svårt att låta bli den nu när den är som spännandes.
Ni får ha en god natt sömn med många härliga drömmar. Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: José

Okej, du ska lätt få komma hem till oss åh grilla, för det där såg riktigt gott ut =)!!!!! Åh e jätte nyfiken på vad det är för händelse ju =) hihi väntar med spänning!!

2010-05-18 @ 09:30:58
URL: http://juiceeee.blogspot.com/
Postat av: Linda Hallberg

Hihi... ja jag är en mästare på att grilla eller iaf göra tillbehören. Du kommer får veta det snart hihi

2010-05-18 @ 10:31:06
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0