TGIF

Det blev en riktigt bra och positiv start på denna fredag!

För en gång skull vaknade jag utvilad och redo för dagens nya utmaningar. Idag har jag lite som jag ska fixa. Måste avsluta min städning som jag började med i början av veckan och sen ska jag hämta inköpen till morgondagens hemma match.

Jag ska njuta så mycket som möjligt av denna fredagen och göra saker som faller mig in (trots mina ärende). Förhoppningsvis avslutar jag denna fredagen med en glas vin och ett stort leende på läpparna.
Som det ser ut just nu går mina planer och ändringar som de ska men sen har det bara gått någon dag sen jag skrev om det. Dock har jag tänkt på att göra små ändringar länge men har inte vågat förrän nu.
Jag gör detta för min skull och inte för någon annan.

Nej nu kanske jag ska ta tag i denna fredagen så jag kan njuta extra mycket ikväll över det jag har gjort.

Vi hörs lite senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0