Ny telefon igen

Min LG är äntligen på reperation. Som många redan vet så hade jag riktigt dålig mottagning nästan var jag än befann mig förutom på City Gross och i badkaret.

Jag passade även på att lämna in min Ipod då den inte startar fast jag har den på laddning. Börjar tro att dagens teknik inte är så förtjust i mig.

 

I vilket fall som helst så gjorde jag en riktigt bra deal med pappa. En deal som även han tjänar på. Om han förnyade sitta abonemang så kunde jag få hans nya telefon och han min LG. Den är ju inte så gammal. Tror jag köpte den i februari. Den är itne så avancerad så jag tror han klarar den elegant.

Min nya telefon blev en HTC smart. Jag gillar den riktigt mycket men har inte lärt mig den ännu och det lär ta lite tid. Försöker fortfarande komma underfull med hur man för över bilder och musik från datorn till mobilen. Någon som vet?? Isf snälla berätta det för mig. Blir ju tokig.

Bild från Elgiganten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0