Grillning, Lekar & Öl

ÄNTLIGEN!!

Vintern har varit lång (fortfarande inte slut) och väntan ännu längre men idag fick vi en försmak hur resterande sommar kommer bli.

Det blev roliga lekar, grillning och ett trevligt gäng som drog igång LIF;s party. Det blev inte så mycket dricka och en del fick inget alls att dricka som att de inte var smart nog att ta sig till träningen på annat vis.

 

Uffe och Cornelia hade kommit på 4 olika och roliga lekar. Vi delades in i lag med 4 stycken i varje lag. För vissa blev det en halv tand mindre, äggröra och vattnigt (om jag nu ska förklara denna kvällen som bäst). Jag tänker inte berätta så mycket var vi gjorde utan låter bilderna tala för sig.


Inleder kvällen med lite fotbolls spel.

Det är jag mot en 5-åring. Måste erkänna att jag var riktigt bra på det.

Kanske ska börjar spela i knattelaget.


2 personer står på sidan och drar i varsit snöre medan
en ska diregera hur de ska dra i snörena.
(Haha mitt lag var säkert sämst på det)
Detta ska ske under tystnad!

Här gällde det att fånga en mugg med vatten.
Inte det enklaste då en ska trampa på brädan
och en ska fånga muggen med vatten i.
En blöt historia som började med en saknad halv tand.

Ägg kastning! Tror inte jag behöver säga så mycket mer.

Kan säga som så att det blev en hel del äggröra.

 

Kvällen avslutas med skratt och snack.

Nane har många ansikts uttryck och självklart får en vara med här.

 

Jag får tacka för en riktigt rolig kväll!!


Kommentarer
Postat av: malin lyngshede

såg ut att vara en väldigt trevlig dag!!

2010-05-15 @ 12:09:08
URL: http://malinlyngshede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0