Äntligen lördag

Efterlängtade Ljudbangen står på kvällens schema!

Sitter och hoppas på att det ska spricka upp snart. Just nu är det grått och trist ute. Som tur är så regnar det inte längre men jag hoppas på solsken ikväll. Är inte alls motiverad till årets Ljudbangen om det ska regna. Enligt DMI ska det bli 15-20 grader idag och inget regn. Så jag hoppas verkligen att de har rätt på DMI idag.
Jag har sett fram emot denna dagen. Få umgås med de bästaste vännerna någonsin, skratta, dansa, ha riktigt roligt, och bara släppa loss. Det kommer bli en riktigt härlig kväll hoppas bara att vi har tur med vädret med.

Förutom Ljudbangen har jag inget planerat förutom att betala räkningar men det ska ju göras det med. Kanske åker jag till elgiganten och hämtar min telefon eller ipod som redan är klar. Det gick riktigt fort. Lämnade in den i måndags och igår fick jag ett sms om att min produkt är klar. Så här går det undan.





Nej, dax att betala räkningar och gör sig redo inför dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0