Alla har vi drömmar och mål

Det värsta jag vet är nog att skriva ansökningar. De blir aldrig som jag vill ha dem utan de blir bara en massa tråkig information. Igår var jag tvungen att sätta mig ner och skriva en ansökan. Innan jag skickade in den läste jag självklart igenom den. Så stolt jag blev över den. Jag är riktigt nöjd med den och hoppar den kan ge mig något jobb i vår.

Årets drömmar och mål när det gäller arbete och studier:
  • Skicka ut så många ansökningar som jag bara kan och hoppas på det bästa.
  • Skicka in en ansökning till skola.
  • Skaffa mig en utbildning som jag trivs med och senare kanske vidarutbilda mig.
Årets drömmar och mål när det gäller livet:
  • Inte ha för höga förhoppningar om saker.
  • Låta allting ha sin gång.
  • Fortsätta med min träning och bry mig mer om min hälsa.

Jag försöker att inte sätta upp allt för stora drömmar och mål. Blir det då inte som jag vill så blir jag så besviken på mig själv. Jag vill lyckas med något. Jag känner att det är bättre att ta det lite som det kommer. Det ända jag kan göra är att försöka ändan till jag känner att jag har lyckats uppnå något.

Kommentarer
Postat av: malin lyngshede

låter som en bra plan :-)

2010-03-11 @ 17:10:44
Postat av: Linda Hallberg

Ja det är en bra plan. Får se hur länge den lyckas vara sån här eller jag hinner ändra den snart.

2010-03-12 @ 13:42:55
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0