Lycka ♥

Har haft en härlig helg i Helsingborg tillsammans med en underbar kille. För en gång skull på väldigt länge kan jag känna lycka. Allt är inte löst ännu men jag hoppas att inom en snar framtid att jag får känna av lyckan fullt ut.

Det känns att våren är på ingång. Solens strålar värmer mitt bleka ansikte. På min promenad möter jag människor som liksom jag har längtat efter solens strålar. Snön smälter sakta men säkert bort och snart kan man plocka undan alla vinterkläder. Börjar längta efter att få ta på mina sandaler och få gå barbent genom byn.

 

Just nu känner jag en underbar känsla inom mig. Det är precis som jag har fjärilar i magen. Jag har börjat känna saknaden och längtan efter någon speciell.  Någon speciell som gör mig glad och får mig känna mig trygg i mig själv. Han är en underbar kille som jag dock inte känner så bra ännu men hoppas på snabb ändring.

 

Förrutom pirret i magen så vill jag även tala om att i slutet av maj födds mitt första syskon barn. Jag längtar efter att få bli moster och kunna lära henne allt positivt som livet har att erbjuda. Trots att livet har sina upp och nedgångar vill jag att hon ska veta att jag finns där för henne. Precis som hennes mamma, min storasyter har funnits därför mig. Jag älskar min syster och ser fram emot att få träffa hennes dotter.

 

Jag vill även passa på att GRATULERA mina vänner Linda och Kim till deras söta lilla pojke som föddes igår den 6 mars. Ska bli spännande att få träffa er lilla son och se han ta steget ut i världen.

 


Kommentarer
Postat av: malin lyngshede

hade kommenterat men det va kanske knas på sidan då?



iallafall grattis till att du ska bli moster,... vad roligt!!!!!!! kul för dina föräldrar o få ett barnbarn också.. vet att dem flesta brukar längta efter sånt haha :-D



vad gör din syster nu och bor???? sjukt längesen jag såg henne.. måste varit när vi gick i skolan i ljungbyhed hehe

2010-03-09 @ 11:26:41
Postat av: Linda Hallberg

Mina föräldrar har väll inte längtat så utan de menar att de är upp till oss. De vill inte tjata sig till barnbarn. Det ska bli jätte spännande att bli moster.



Petra bor kvar uppe i STHLM och jobbar med inköp på något företag där. Ja det måste ha varit något sånt. Hon är inte nere så ofta.

2010-03-09 @ 13:53:22
URL: http://lind1s.blogg.se/
Postat av: malin lyngshede

skönt dem inte tjatar nej det är ju verkligen upp till en själv.. mina föräldrar har inte heller tjatat.. det är jockes låtsaspappa som tjatat hehe.. han e helt tokig i våra barn nu.. skönt :-) passar gärna dem o André är överlycklig för honom.

2010-03-11 @ 17:10:02
Postat av: Linda Hallberg

Ja det är verkligen upp till en själv när och om man vill skaffa barn. Petra har aldrig varit den som längtat efter barn så detta är väldigt spännande. Lite trist att hon bor i STHLM för det innebär att vi inte kan träffa henne och barnet så mycket men så är det. Det är verkligen lätt att bli tokig i dina barn. De är verkligen härliga. Nu har jag ju inte träffat dem men på bilderna verkar den vara helt underbara. :)

2010-03-12 @ 13:51:57
URL: http://lind1s.blogg.se/
Postat av: Robin

whawhaaat ska Kusin-Petra ha barn? News travel slowly i Hindorf-kretsarna! Men nice att jag hittat din blogg nu iaf, så jag kan hålla mig uppdaterad på en front iaf.

Ha det bra!

2010-03-12 @ 20:05:37
URL: http://loottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0