♥ Lycka ♥

Jag känner mig så lycklig!!
En underbar och härlig känsla.
Jag ska bara njuta av denna underbara känsla.
Ta tillvaro varje sekund jag får av den.

Jag har träffat en underbar kille
som får mig att känna mig säker och omtyckt.
Sen har jag underbara vänner som ställer upp för mig.
Sist men inte minst min familj.

Just nu känns allt så bra.
Jag ska tillåta mig själv att vara lycklig.
Ska lära mig att uppskatta det jag har och
sluta tänka på det jag inte har.

Livet är fullt med överraskningar.
En del positiva och en del negativa.
Hur vi hanterar livets överraskningar är olika men
jag måste försöka låta bli att min negativitet går ut över alla
som jag tycker om.

Livet är för kort för att slösas bort på tvivel och osäkerhet.
Jag ska lära mig att njuta av livets goda.
Sluta vara ett offer för mig själv.
Min depression kommer alltid ligga och lura bakom hörnet
men hur jag väljer att hantera den är upp till mig själv.




Kommentarer
Postat av: José

Så otroligt bra skrivit!!!

2010-04-01 @ 16:05:44
URL: http://juiceeee.blogspot.com/
Postat av: Linda Hallberg

Tack så mycket José. Ibland måste man slänga en del av det förflutna för att börja på ett nytt kapitel

2010-04-01 @ 22:26:39
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0