Eftermiddag med Anton♥

Idag har jag haft en riktigt härlig dag tillsammans med Anton. Susse kände sig inte riktigt 100 så jag tog med Anton på lite bus. Vi började med en tur till fiket. Där vi självklart tog en fika och pratade med Tobbe eller Anton busade med Tobbe. Anton gillar verkligen att gå till fiket och träffa Tobbe.

Efter det ville Anton gå hem till mina föräldrar och busa med hundarna och med min pappa. Min föräldrar tycker väldigt mycket om Anton och frågar alltid om Anton. Han och Susse har blivit en del av min familj. Anton busade med Skrållan och han fick nog några blöta pussar med.

Sen tog vi en runda in på flyget innan vi mötte upp Simon och lite senare kom även Susse. Vi gick en runda till innan Susse skulle köra till Eslöv.

 

Det blev en hel dag ute i det härliga vädret och en massa mys. Anton är verkligen en glädje spridare och sådana här dagar får mig att må riktigt bra.

 

Anton vilade lite på fiket efter vår goda fika.

Försöker få Skrållan att jaga han men

hon var mer intresserad av att äta snö.


Kommentarer
Postat av: Susse

Min lille prinskorv!! Finast i världen! Tack för att du är så snäll och underbar! <3

2010-03-16 @ 22:37:54
Postat av: malin lyngshede

söt grabb... låter som en trevlig dag :-)

2010-03-17 @ 06:46:20
Postat av: Linda Hallberg

Det var en riktigt trevlig dag Malin och vi hade väldigt skoj.



Det var inget Susse. Vi hade riktigt mysigt och jag fick komma ut och tänka på något annat.<3

2010-03-17 @ 08:28:18
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0