En trevlig kväll i HBG

Varför blir man nervös när man ska få träffa killens vänner?
Vad är det egentligen som man är rädd för?

Igår fick jag träffas Sötast vänner. Inga av mina undanflykter fungerade och jag fick snällt ta mig in till Helsingborg och träffa dem. Mitt hjärta slog dubbelt så fort och jag var nervös över vad de skulle tycka om mig.
Det var inte så farligt som jag trodde. Hans vänner var jätte trevliga och jag fick hör en del om Sötast. Det var en riktigt trevlig kväll trots det att jag var riktigt trött under kvällen. Jag hoppas jag får träffa hans vänner fler gånger. Förhoppningsvis är jag inte alls nervös nästa gång.

Sötast var helt underbar mot mig igår och jag var inte ett dugg osäker på vad han tyckte om mig. Han visade verkligen att han tyckte om mig. En härlig känsla.
Det kändes inte alls roligt att lämna han imorse. Inatt åker han upp till Stöten i en vecka så får inte träffa honom på hela nästa vecka. Jag hoppas han får det härligt uppe i Stöten och att han iaf tänker och saknar mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0