Nu kommer våren smygandes

Även idag ser vädret ut att bli riktigt härligt. Så ska försöka vara ute så mycket jag kan idag och kolla efter vårtecken. Längtar verkligen efter våren nu. Vill kunna sitta ute och fika med vännerna och njuta i solen. Slippa ta på sig massor av varma vinterkläder.
Denna vintern har varit ovanligt lång vilket vi här nere i skåne inte är så vana vid. Men visst är det mysigt med en riktig vinter för en gång skull.

Har inte så mycket planerat idag. Ska ta mig ner till gymmet om en liten stund. Sommaren närmar sig och jag vill komma i form till Beach 2010.
Ikväll ska jag passa lilla Liam hemma hos Tobbe. Så förutom det ska jag bara ta dagen som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0