Lugn måndag

Jag hade rätt det blev en härlig dag!

Innan jag sprang ner på gymmet gick ju upp om Susse och Anton. Pratade knappt med Susse på hela förra veckan. Det var till och med så att hon och Andy pratade mer med varandra än vad jag och Susse gjorde. Trevligt att de kommer så bra överens.

Kände mig riktigt flitig idag på gymmet. Jag pushar mig själv ganska hårt och mina mål blir högre och högre. Det är ju som sagt snart sommar och vad gör man inte för att se bra ut i en bikini?

Jag har även hunnit med och kollat lite jobb, tvättat bilen och skvallrat med Sanna. Konstigt nog finns det alltid något nytt och spännande att prata om haha.

Nu ska jag strax kör ner till Tobbe och passa lilla Liam. Får se vad han hittar på för bus ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0