Livet sett från ovan

Igår var jag med om en riktig härlig upplevelse. Tillsammans med Susse satte vi oss i ett litet 4 mans flygplan med vår pilot Simon. Fnittriga, nervös och ivriga kände vi hur vi lyfte från marken. Under hos såg vi vår lilla by bli mindre och mindre. Vi sa inget bara satt där och fnittrade. Det var en riktig häftig upplevelse som jag gärna gör om fast kan vänta till det har blivit lite grönare ut.

Mitt hjärta det slog när Simon gjorde en så kallad fritt fall. Tänk er när man åker över en liten backe och man får den dära kittlande känslan i magen ungefär så var det fast med ett flyplan. När Simon steg med nosen och sen släppte den igen kändes det precis som jag lyfte från sättet och den här jobbiga men härliga känslan i magen fick mig att skratta.

 

Här lämnar vi Ljungbyhed bakom oss och tar sikte mot Röstånga.

 

Riktigt häftigt att se sin lilla by från luften.

Så här glad var jag i det lilla planet.

Vilken tur jag har att man inte ser hur nervös jag var.

 

Susse fick prova på att spaka lite.
Självklart satt Simon och övervakade.
Själv satt man och skaka tänderna haha.

Upp väg mot Perstorp flög vi över Hallaröd och

Susse fick se sitt gamla hus från luften.

 

2 glada och fnittriga vänner får tillsammans uppleva en

otrolig resa i ett litet flygplan.

 

Vår pilot som bjöd med oss på denna otrolig tur i luften.

Nu går vi ner för landning.
Samtidigt som det var skönt att komma ner på mareken igen
ville man flyga lite till.

Här sitter vi 2 vänner. Stolta och glada över vad vi har fått uppleva.

 

Vill passa på att tacka Simon för att vi fick följa med.

Det var en upplevelse som man aldrig kommer glömma.

Tack så mycket Simon!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0