härlig känsla och utvilad

Det var riktigt länge sedan jag vaknade upp utvilad. Inatt har jag sovit hela natten. Har inte vaknat en ända gång. Det bästa är att jag inte heller hade tagit mina sömn tabletter. Efter att ha sett hela onsdagen i svart och tvekat på allt ska jag idag förhoppningsvis reda ut ett och annat. För vad har jag egentligen att vara osäker på?

Imorse vaknade jag med ett leende på läpparna. Redo att ta tag i denna torsdag och se vad den har att erbjuda. Jag vet inte hur länge denna underbara känslan kommer att hålla så därför tänker jag njuta av den varje minut som går. Idag har jag en känsla av att jag kommer få en underbar dag. Jag hoppas verkligen jag får träffa Sötast idag. Behöver verkligen prata med honom.

Idag ska jag:
  • Rensa bland alla min kläder. Ska var bestämd och inte tänka att det är bra att ha.
  • Umgås med vänner.
  • Göra en snabb städning. (Behövs)
  • Skippa gymmet och ta en härlig promenad utomhus.
  • Göra det jag känner för. Skippa måstena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0