Firefighter next?

Idag blev det riktig tuff träning. Jag fick på mig lite förstora brandkläder och tuber på ryggen sen gick jag med 15 graders lutning uppför i 8 minuter. Svetten bara rann och jag trodde aldrig jag skulle klara det. Ibland klarar man mer än vad man tror. Var riktigt stolt när de åtta minutrarna hade gått och jag insåg att jag verkligen klarade det. Hade nog kunnat fortsätta gå bara för att visa att jag kan om jag vill. Efteråt kände jag mig inte så hemskt trött var mest bara varm.

 

Det bästa av allt var att min bror faktiskt blev stolt över mig.

Detta kommer jag leva på ett tag.

 

Undra om jag lyckades imponera på någon mer?

(Tråkigt att det inte blev någon bild när jag går uppför)


Kommentarer
Postat av: malin lyngshede

haha är det krister? ser jobbigt ut det där :-) härligt!!!!! du e duktig!!

2010-03-23 @ 06:48:09
Postat av: Linda Hallberg

Japp det är Krister. Det var inte så jobbigt eller jo det var det men, viljan tar över så du tänker inte så mycket på det.

2010-03-23 @ 16:42:05
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0